Kanske är dags att släppa? ;)

Jag hittade en tjej på facebook, som jag verkligen tycker illa om. Jag har gjort det i bra många år (sedan ca 2002), så tänkte jag när jag såg henne (en vän som var vän med henne) "oh nej, inte hon!"
Sen tänkte jag "hum... varför gillade jag inte henne nu igen?" Och vet ni vad? Jag kommer inte ens ihåg varför, så då kanske det är dags att sluta tycka illa om henne, för vad det än var, så var det tydligen så simpelt att jag inte kommer ihåg det, inte ens om jag anstänger mej, då tycker jag att det är dags att släppa ilskan.

Så en mindre att avsky ;)


Kommentarer
Postat av: Hellyh

Bra jobbat! =)

2010-05-17 @ 14:31:57
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0