Latmask.

Nu sitter jag här igen, fast jag verkligen borde sätta fart lite... Jag borde vika tvätten som hänger på torkställningen, som är torrt! Jag borde plocka här och där, byta lakan i våran säng och dammsuga... fan, vilken latmask jag är! Men att jag inte byter lakan i sängen skyller jag på att Adam ligger och sover ;)

Men jag har iaf gjort liite idag, först så har jag fyllt diskmaskinen och sedan även dragit igång den, det ni :p
Sen har jag badat Adam, inte för att det gjorde så mycket skillnad, då han ändå spydde ner sej och mej direkt efter... men men, det är iaf ny kräks :p

Sen var han så tuff, han fick sitta i gå-stolen igen, så hittade han spegeln (den nya fin som F har satt upp ^^,) och vad han höll på å jollrade och tittade och skrattade och log :D Sen tror jag att han försökte sej på lite tittut också, såg ut så iaf :)

Fast en bra sak har jag gjort, och jag har lagat lunch till mej själv, och det är ruggigt ovanligt att jag gör! Visserligen var det färdigmat, men jag fick ju ändå i mej något :D


Jag kan rekommendera denna! Jag är inte så förtjust i färdiglagat, i sån här form, men den här är verkligen helt okej, och när man har, som jag, svårt att få arslet ur vagnen och laga mat så är den perfekt :)

Egentligen skulle jag med mamma och Anne ut i skogen, men burr! Jag har ärligt talat väldigt liite lust i detta vädret, så jag tyckte att det är onödigt att dra med Addisen i detta burr burr, iaf utan vagnen, och den skulle inte få plats i bilen... eftersom vi skulle ha med oss 3hundar; Alva, Ludvik och Akilles, sen mej och mamma, och Adda och sedan vagnen... nä.

Undrar om jag inte ska ta mej i kragen och vika tvätten...? mmm, det kanske vore något det... :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0