Valborg och helgen.

Nu blir det lite hopp i inläggen här, men är man seg på att skriva och sedan ska ta igen, så blir det lätt så :p

Valborg tillbringade jag och Adam i Åkersberga, hos Jannicen. Vi hade en mysig kväll med lite lättlagad mat och go dryck i form av coca cola :p Så det vart inte så mycket fest och gala för oss, men det var lika skönt. Det blev heller ingen maj-brasa, men jag tror inte att Adam har någon direkt glädje utav det förren han blir bra mycket äldre.

Lördagen spederade vi i Täby centrum, Jannicen tog även med sej Max. Hade jättemysigt. Jannicen som är världens goaste fadder, dock inte lika go mot sin plånbok köpte en tjocktröja och en mössa från polarn och pyret till Adam, så jäkla fina! Och det hade väl inte varit så farligt för hennes plånbok om hon köpt bara till Adam, men hon köpte grejer till Max och Leah också :) Men men, glada blev vi iaf!
På kvällen åt vi marinerad kycklingfilé, med ris och beasås. Det var J's sista kväll med riktigt mat på väääldigt länge, så det blev bra. Smakade smaskens!

På söndagfm åkte vi hem, för att sedan ta emot Mari och Björn som skulle lämna en doppresent, trots att de inte var med på dopet :p
Ett sånt fint "gung-får". Får ta en bild  och lägga in, tokfint är det.

Kvällen blev sedan lugn hemma med familjen! :)

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Låter som en helt okej helg. Väntar med spänning på bild på fåret! ;-)

2010-05-07 @ 23:09:08
URL: http://hellyh.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Ja, jag får ta mej i kragen och fotografera det! :)

2010-05-08 @ 10:39:49
URL: http://gidja.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vilken frisyr tycker DU passar mig? Se bilderna på min blogg, skulle bli tacksam om du svarade på frågan :).



Direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/vilken-frisyr-passar-bast.html

2010-05-08 @ 11:20:06
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Niffe

Hej! Ska på studentskiva med temat FILM på onsdag och velar mellan vilka två karaktärer jag ska vara, lust att hjälpa mig? :D Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0